הרב עמיחי אליהו: "נכריח את נתניהו לבצע את המדיניות שלנו"

    אסתי פלד 3 Comment on הרב עמיחי אליהו: "נכריח את נתניהו לבצע את המדיניות שלנו"

    מועמד "עוצמה יהודית" לכנסת הרב עמיחי אליהו לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "רוצים את נתניהו כראש ממשלה, אבל חייבים מפלגות לצידו כדי שיבצע את המדיניות שאנו מאמינים בה, לבד יהיה קשה לו לעשות את זה" | האזינו

    צילום: באדיבות המצלם
    11:44
    07.05.24
    ידידיה מאיר No Comments on אמא מאיר חושפת: המהות האמיתית של ספירת העומר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרב עמיחי אליהו, מועמד 'עוצמה יהודית' לכנסת, לאבי מימרן ב"מהמהדורה המרכזית": "האנרגיות שלנו זה להביא בוחרים שמתלבטים בינינו לגנץ, וגם להביא קולות של אנשים שלא הצביעו במערכות הבחירות האחרונות, לא עסוקים בלקחת קולות מהליכוד".

    "אנחנו עוסקים בלהסביר להם שהעתיד שלהם בידיים שלהם, באופן קבוע אחוזי ההצבעה במעוזי הימין נמוכים יותר. כולנו רוצים את נתניהו כראש ממשלה, אבל חייבים מפלגות לצידו כדי שיבצע את המדיניות שאנו מאמינים בה, לבד יהיה קשה לו לעשות את זה".

    "יש בידינו לעשות הפיכה, ירי בתוך הנגמ"ש מיותר. כשנחזור לשלטון ננהיג את המדינה כמו שהשמאל עשה בשנה האחרונה, עם כל האצבעות על ההגה, בלי להתייחס לביקורת" הצהיר הרב אליהו.

    על מכתב התמיכה של הרב יעקב מדן בשקד אמר: "אני לא נותן הערות לרבנים, אבל לדעתי זה פספוס ללכת לתמוך באיילת שקד. ברודני מסית נגד הציבור התורני, אני לא יודע איך אפשר לסמוך עליהם. שקד הביאה עלינו את הממשלה הרעה הזו עם השמאל והערבים".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      בהתרברבות כזאת ושאיפות כאלו, כך יגרמו שהימין לא יקבל 61 ואם כן לא יצליחו להרכיב ממשלה, כי לא יתכן שמפלגה אפילו של 14 מנדטים, תכפה דעתה על כל השאר כדי להכתיב להם את מדיניותם, או אז יגרמו לנתניהו ללכת עם גנץ ויטיל את האחריות על הציונות הדתית,
      אז רבותי תירגעו ותפעלו בעיקר לנצח, ואחר כך כולם יצטרכו לעשות פשרות,
      כבר למדנו איך מפלגות השמאל והערבים התפשרו כדי להקים ממשלה, דבר זה כדאי ללמוד מהם.

    2. 2

      אריה, כל אחד יצביע למי שהוא רוצה. מה זה "עוצמה יהודית "לקחה" קולות. לא לוקחים אנשים מצביעים מרצונם. ואילו למפלגתך היו קולות "על חשבון, הליכוד, זה היה מפריע לך? לא. הרב אבי מעוז ועוד הם אנשים טובים שפשוט אינך יודע מה עשו ולכן אינך מעריך. הם פעלו רבות. ואולי אם להם יהיו עשרה מנדטים ולנתניהו 35- הוא כן ילך עם גנץ כי התשקרת עושה עליהם "קמפיין" שלילי וקיצוני(מה שהיא לא תעשה למרצ ולעופר כסיף )נתניהו פוחד מהתדמית.

    3. 1

      אריה- כ לאחד מצביע למי שהוא רוצה. לא "לקחו" קולות מהליכוד. מצביעים שרצו-עברו אליהם(אם בכלל) מה הדמגוגיה?נתניהו הלך עם גנץ כדי שהתשקרת תניח לו .אתה לא דיברת עם נתניהוץ פרשנות שלך. אילו הם יהי ומפלגה קטנה, נתניהו לא יתיחס אליהם -והי ומקרים בעבר